R6-FreeWk-News-Header-EMEA

Gratis weekend voor PC, PlayStation 4 en Xbox One!

22-08-2017 06:28

Dit weekend kunnen PC-, PlayStation®4- en Xbox One-gebruikers Rainbow Six Siege gratis spelen! Zit je al een tijdje te wachten op een kans om samen met je vrienden binnen te vallen? Speel het hele weekend, van 24 t/m 27 augustus gratis!

Als je eenmaal van de bloedstollende actie hebt geproefd, kun je naar de Ubisoft Store gaan en tot 40% korting krijgen bij aankoop van de game. Deze aanbiedingen zijn slechts tijdelijk beschikbaar.

Bij aanschaf van de volledige game behoud je alle voortgang van het gratis weekend!




Wanneer kan ik spelen?

Je kunt gebruikmaken van het gratis weekend op de volgende tijden per platform:

Rainbow 6 August 2017 Free Weekend

PC

Vanaf 24 augustus 19:00 tot 27 augustus 22:00

Pre-loaden is nu beschikbaar.

PlayStation®4

Vanaf 24 augustus 16:00 tot 28 augustus 16:00

Pre-loaden is nu beschikbaar.

PlayStation Plus-abonnement vereist.

Xbox One

Vanaf 24 augustus 23:00 tot 28 augustus 9:00

Xbox Live Gold-abonnement vereist.


Recent nieuws

R6_RecoilBlog_Thumb

Herziening wapenterugslag

Tijdens Operation Health identificeerden we een probleem met de L85A2 na analyse van een video van communitylid ExecCS. Op het eerste gezicht leek het om slechte uitlijning van het betreffende wapen te gaan, maar na nader onderzoek bleek dat dit probleem alle wapens betrof.

20-09-201709:00 AM

Meer info

Map Rotate Thumb

Veranderingen in de Map Rotatie in Seizoen 3

Aankomende wijzigingen in map rotatie, pools en enkele aanpassingen.

24-08-201712:00 PM

Meer info

R6-FreeWk-News-Thumbnail-EMEA

Gratis weekend voor PC, PlayStation 4 en Xbox One!

Zit je al een tijdje te wachten op een kans om samen met je vrienden binnen te vallen? Speel het hele weekend van 24 t/m 27 augustus!

22-08-201706:28 PM

Meer info

Lesion Thumb

Operatie Blood Orchid – Operator: Lesion (雷)

'Doe waar je goed in bent. Als je geluk hebt, ben je niemand tot last.'

21-08-201712:00 PM

Meer info

Ying Thumb

Operatie Blood Orchid – Operator: Ying (螢)

'De eerste aanval komt uit het hart en mist nooit.'

18-08-201712:00 PM

Meer info

MapThumb

Operation Blood Orchid - Nieuwe map - Theme Park

Welkom in een verlaten pretpark aan de kust van Hong Kong en bij Jaar 2, Seizoen 3 voor Rainbow Six Siege.

16-08-201712:00 PM

Meer info

SneakPeekThumb

Kickoff jaar 2 seizoen 3 en Sneak Peek

Het is tijd voor de officiële opening van het nieuwe seizoen, deze keer in Hong Kong!

14-08-201712:00 PM

Meer info

Y2PLThumb

Maak kennis met de teams die het tegen elkaar opnemen tijdens de R6PL finale op Gamescom.

We weten eindelijk wie er meedoen aan de finale van seizoen 2 van de Rainbow Six Pro League!

11-08-201712:00 PM

Meer info

222Thumb

Operation Health – Update 2.2.2 – Probleemoplossingen

De volledige probleemoplossingen voor Update 2.2.2 met een heleboel verbeteringen, zowel op korte als lange termijn.

08-08-201712:00 PM

Meer info

Data Cleanup - Patch Size Thumb

Data-cleanup - Seizoen 3 patchgrootte & pc HD-texturepack

Dit is de derde en laatste blog in de serie over data-cleanup; voortdurende werkzaamheden om de langetermijn-ondersteuning van Rainbow Six Siege te versterken.

04-08-201709:00 AM

Meer info